Eigen-Wijs in Zorg is hard aan het werk om gezien de politieke ontwikkelingen in de zorg, als kleinschalige zorgorganisatie toekomstbestendig te worden. Louise volgt o.a. hiervoor gedurende 1 jaar een masterclass voor kleinschalige zorgorganisaties.
Eigen-Wijs in Zorg heeft een klachtencommissie via BTN ten behoeve van cliënten geïnstalleerd. De klachtencommissie onder voorzitterschap van een onafhankelijke voorzitter is bedoeld om een objectieve beoordeling van de klachten te waarborgen waarmee Eigen-Wijs in Zorg voldoet aan de wetgeving. Hier kun je terecht om eventuele klachten te bespreken als je er met ons niet uit zou komen. Op de website www.eigen-wijsinzorg.nl kun je naast het privacyreglement nu ook het klachtenreglement lezen.
Eigen-Wijs in Zorg hecht veel waarde aan de mening van cliënten en luistert actief naar haar cliënten. We willen hoogwaardige zorg bieden en hebben daar ook de input van cliënten voor nodig. Ook wij blijven leren totdat al onze vingers even lang zijn! Clienttevredenheid. Formele en informele gesprekken. Op dit moment loopt er een cliënttevredenheidsonderzoek.
Meegaan in bepaalde wetten, eisen, standaarden en maatschappelijke veranderingen kan nodig zijn. Echter de passie en de eigen-wijsheid voor de zorg is er en blijft er!
Eigen-Wijs zijn én blijven is de echte uitdaging, in het belang van de zorg!
Geef een reactie